..Nicklas.. arkdaşlar ben dün pc ye format attım.hamachi yi kurdum ama o da ne eski girdiğim ağ lara giremiyom bi de üstte yazan ip adresi değişmiş ip yi değiştirmenin bi yolu yokmu?lütfenn yardım edin
Kokane Ayarlarda bi secenek var, Identy'yi backup yapmak icin. Eski IP'yi unut ama bundan sonra format cekecek olursan backup yapip, o *.reg dosyasini bi diskete kopyala.