Ben şahsen Kıraç'ın kaliteli müzik yaptığını düşünmüyorum. Küçük bi melodi bulup üst üste tekrar ediyo şarkılarında. Bir de tabii biliyo neyin tutacağını, o yüzden bu melodiler de hep arabesk geçişlerle dolu. Dizi müzikleri de öyle(özellikle aliye'nin giriş müziği, bariz bir Orhan Gencebay taklidi), basit arabesk motifler kullanarak etkileyici müzik yapmaya çalışıyo bence. Sözlere zaten diyecek çok bişey yok, bu anadolu rock denen şeyi sevmememin en büyük sebeplerinden biri. Ayrıca bence kötü de bir Cem Karaca taklidi.