osmanow oyunu oynadıktan sonra kaydedip çıktım. bi daha ki girdiğimde load game den açmaya çalıştım "Kayıtlı Oyun Yüklenemez" diye bi hata werdi acaba neden oldu düzeltmenin bi yolu war mı.....
manager_fb yaw bu bnde de olmuştu;bn oyunu kaydederken elektrikler kesildi o yüzden çıktı bir daha da girilmio çünkü oyun kaydedilirken çıktığı içn olmuyo belki sninkisi de böle bir şey olabilir