beyler ben kendi taraftar sesleri projemi hayata geçirdim fakat kçük bi problem yaşadım.öncelikle taraftar sesleri C/program files/sports interactive/fm/data/sounds bölümünde Fm_crowd_shush dosyasında bulunmakta fakat ben elimdeki taraftar seslerini koyunca maçta sadece ilk 3 sn si tekrarlıyor.acaba problem boyutunda mı yoksa seslerin formatında mı .
şimdiden tşk