Wake Platform: PC Tür: Spor Multiplayer: Var Yayıncı: EA Sport Yapımcı: EA Sport Çıkış Tarihi: Ekim 2006 Min. Sistem: 1.2 GHz İşlemci, 512MB RAM, DirectX 9 destekli ekran kartı (ATI veya NVIDIA) Windows 2000/XP/ME/98, Internet Bağlantısı
The Patriot **Ah Wake şuraya bi link koysaydında bizde kaynağından görsek olmaz mıydı ? Yanlış anlama tabi herkes bişey diyo ondan dedim umarım bu defa doğrudur ** :)
yaman08 Orjinal Mesajı Yazan: trapdoor SE internet bağlantısına ne gerek var anlamadım? ilginçmiş bu arada... multiplayer oynamak için
Wake **ya arkadaşlar bunlar önemli diil asıl önemli olan türk ligi ben en çok onu merak ediyorum acaba oyuncuların facesini yapacaklar mı :confused: **
i.to Orjinal Mesajı Yazan: ђЖήч©ℓ ¯ бб Ah Wake şuraya bi link koysaydında bizde kaynağından görsek olmaz mıydı ? Yanlış anlama tabi herkes bişey diyo ondan dedim umarım bu defa doğrudur :) Bu sayfaya bak http://www.fifa4fans.de
The Patriot **İyi hoş diyosunda ben EA kaynağını istiyordum ama neyse fifa4fans"da güvenilir bi site inşallah olur ligimiz ne diyeyim** :)
Wake Orjinal Mesajı Yazan: ђЖήч©ℓ ¯ бб İyi hoş diyosunda ben EA kaynağını istiyordum ama neyse fifa4fans"da güvenilir bi site inşallah olur ligimiz ne diyeyim :) aminn inşallah olurrr
Sezo1905 benim bildiğim bi tek şey var o da 26 ekimde çıkıcak olması..ayrıca özellikler konusunda sorunum yok.
[ BдHдBдBд™ ] Orjinal Mesajı Yazan: yetkiiin bence 512MB ram fazla 256 kaldırır bak ahada yazıyom buraya :D İnşallah:)
ZaPoTeCH abi 1gb ram pentium 4 3.00 ghz işlemci nvdia geforce fx 5500 ekran kartı ile bir donma olsun gideceğim kafalarına sıkacağım ama :):) gerçi fifa 2006da hiç donmadı ama :)
fb_16 ya arkadaşlar bende 512 ram nvidia mx 4000 ekran kartı bide 3.08 işlemci var donma ,kasma,oyundan atma yaparmı acaba ???
[ BдHдBдBд™ ] Bende menüler falan yavaş açılıyodu.Ekran kartım nVidia GeForge FX 5200.Bi ekran kartı hızlandırıcı veya bu sorunu düzeltecek bi yama var mı acaba?..