batuhan2314 arkadaşlar artık şike futbolun bi parçası olmaya başladı ve fm oynarkende olması güzel olurdu yani şamp. garanti. son hafatadaki maçı satma olsaydı yakalanınca ceza yeme gibi bişeyler olsaydı oyun daha gerçekçi olurdu sorum böyle bir yama varmı yoksa eğer yapılamazmı???
RubenMartin vakti zamanında usm die bir oyun wardı.. para karşılığı maçı satabiliyodsun teklif edebiliyodun.. yakaladabiliyodun.. ama oyundada olsa karşıyım ben böyler şeylere...
Venom **Daha önceleri oSa buna yönelik çalışmalar yaptı ancak çok da somut sonuçlar alamadı. Şu an itibariyle de bu mümkün görünmüyor.**
batuhan2314 Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ Daha önceleri oSa buna yönelik çalışmalar yaptı ancak çok da somut sonuçlar alamadı. Şu an itibariyle de bu mümkün görünmüyor. evt daa önce açılan konudada oSa die bi forum yetkilisinin adı geçmişti lütfen oSa bize bi güzellik yapta çıkar böyle bi yama ... oSa nolur duy sesimizi
intern Şike yaması çıkar mı bilmiyorum, ama şike olaylarında yaşanan gelişmeler FM_BD_v3'e aktarılacaktır. BÜYÜK DÖNÜŞÜMDE MUHTEŞEM FİNAL İÇİN BEKLEYİN: ***intern***
intern evet. ayrıca türkiye'de çalkalanıyor, her a bişeyler olabilir. (italya'dan alınan gazla) ***intern***
Batugol73 denizli olayı eğer bişeyler olursa denizli'yi düşür malatya'yı çıkarırsan sewinirim malatya'lıyımda ondan o 1.ligde olmayınca zevkli olmuyo yaaaaa.