Orjinal Mesajı Yazan: negal
merhaba arkadaşlar fifa için yüzdeyüz spiker hazırlayan arkadaşlar nerde haberi olan varmı IQ DIGITAL FX GAMES TEAM adresini hergün kontrol ediyorum fakat hiçbir gelişme ve açıklama yok bu konu hakkında bilgi sahibi olan arkadaşlar cevap yazarsa sevinirim türkçe spiker çıkacakmı çıkmayacakmı bütün bunlar yalanmıydı çok merak ettim saygılar
Ya acaba ilk mesajını neden buraya yazma ihtiyacı hissettin? Şimdi bakın ne olacak, az sonra o arkadaş tesadüfen online olacak ve çalışmalar devam ediyor yazacak.Ya milleti keriz mi zannediyorsunuz siz?