_TaYLaN_ evet ya o beko ne güzeldi öyle forma kötü olsa bile beko reklami formayi güzel gösteriyordu. formalara gelince bence güzel olmus bir tek cizgili'yi biraz daha stilli yapa bilirlerdi.
yashh26 Asıl olan Delgadonun kalitesi veya beğenip beğenmemek değil. Ben inanıyorum Delgadonun kalitesine ve kendini göstereceğine. Bahsedilen mesele ColaTurka nın 5 milyon $ nakiti gözü kapalı Beşiktaşa verebilmesidir. Bende Bekoyu özlüyorum tabiki sonucta ben doğduğumdan beri bu formada hep Beko yazdı ( abartmışda olabilirim )insan alışıyor ve birden değişikliğe uğrayınca üstüne estetik olmayan bir logo gelince tabiki garip geliyor. Ben şahsen colaturkanın yeni logosunun formaya daha iyi bir hava katacağına inanıyorum. Önemli olan O armanın ve Siyah Beyazın altında başarıya koşmak..
Starbury bende cola turka reklamının beğenmiyorum ama sorun colaturka değil reklam dandik duruyo bide yapıştırma olması formaya pazar malı havası katıyor