David3000 Arkadaşlar fifa06 da kariyerde 7.seneden sonra neredeyse hiç ele alınır oyuncu kalmıyor,Onun için bir yama yapılsa hoş olmazmı? mesala hiç emekliğe ayrılmayan oyuncu kariyer boyunca istediğin yıldızla oynamak, yorumlarınızı bekliyorum...
The Patriot **Bununla ilgili şu yapılabilir oyuncuların emeklilik yaşları ileri alınır ve kariyer bitene kadar oynayabilirsiniz ama 120.000 oyuncu var database"de bunların hepsinin emekiliğini geciktirmek biraz zaman alacaktır.**
David3000 Orjinal Mesajı Yazan: The Patriot Bununla ilgili şu yapılabilir oyuncuların emeklilik yaşları ileri alınır ve kariyer bitene kadar oynayabilirsiniz ama 120.000 oyuncu var database"de bunların hepsinin emekiliğini geciktirmek biraz zaman alacaktır. Yapabilirseniz mükemmel olur diyorum bir daha aslında fifa07 çıkana kadar böyle bişey yapabilirseniz çok güzel olur. gerçekten
The Patriot Orjinal Mesajı Yazan: TuNc_06 Orjinal Mesajı Yazan: The Patriot Bununla ilgili şu yapılabilir oyuncuların emeklilik yaşları ileri alınır ve kariyer bitene kadar oynayabilirsiniz ama 120.000 oyuncu var database"de bunların hepsinin emekiliğini geciktirmek biraz zaman alacaktır. Yapabilirseniz mükemmel olur diyorum bir daha aslında fifa07 çıkana kadar böyle bişey yapabilirseniz çok güzel olur. gerçekten Oyunda herhangi bir lig yaması var mı ? Varsa hangisi yüklü ? Belirtirsen yaparım ama dediğim gibi uzun sürer :)
The Patriot **OK o zaman ben TSL Total"in databaseyi editlemeye başlıyorum.Sık sık burada bilgi vermeye çalışacam**
The Patriot Aşağıdaki resimdende anlaşılacağı gibi 10601 giriş var databasede ve bunların 6272"sinin emeklilik yaşları 99 olarak ayarlandı.Geriye kaldı 4329 oyuncu ;)
The Patriot Orjinal Mesajı Yazan: xxutku23 arkadaşlar bencede süper olur bu oyuncuların emekli olmaması ço iyi yapılsa iyi olur Yapıldı bile arkadaşım :)