ikneukFB PASCAL NOUMAAAAAA.....Bu adami seviyorum yaaa hele 1 tane guzel hareketi var gol,dan sonra unutamiyorum :)
Venom **Bir Beşiktaşlıyı görünce bu kadar duygulanacağım aklıma gelmezdi. Helal olsun. Ah bi de yapmayacaktın o hareketi ve gitmeyecektin...**
.ArThuR. Orjinal Mesajı Yazan: Peshayat ya beyler bu maçın videoları yokmu multimedyaya ekledim;) indirebilirsin
fenerbahcekirac leedsli oyuncuya ne tokat koymuştu be tafarel inde omuzunu kırmıştı sanırım entresan bi insandı kendisi allah tahsilatını affeder umarım:D