meeeele pes4 optıon dosyasını(KONAMI-WIN32PES4OPT) save klasornun ıcıne yapıstırıyorum fakat oyunda bı degısıklık olmuyor normalde ısımlerın ve ball effects gıbı seceneklerın calısması lazım fakat olmuyor yardım edebılecek bırılerı varmı?