sniper hocam bi yardım be kitserver yüklüydü bende ama neydi ne diildi bilmiyorum sanırım kitserver yüzündende oyundan atma problemi yaşıyorum şimdi senden ricam bende hiç kitserver yüklü deilmiş gibi herşeyi sana zahmet baştan bi anlatman
linklerde tabi şimdiden saol