exiting bira geç ooldu ama aklıma geldi nede olsa herkesin bir ilginç ss lerini koyduğu kütüphanesi vardır dii mi??
Batugol73 kardeş ss leri nasıl koycaz yaaaa söylersen sewinirim mail adresim lanet1903@hotmail.com istiyosan burdan iletebilirsin
Batugol73 bir sürü ss war mesela örneğin 20 yaş altı takımım bir sezonda 34'te 34 yapıp 151 gol attı 9 gol yedi
Eagle_Claw Orjinal Mesajı Yazan: batugol73 Öhh arkadaşım dikkat et de senin yerine alabilirler pafı yöneten t.direktörü:D
Batugol73 wallaha haklısın bir kaç genç futbolcu aldım müthiş oynadılar özelliklede ilhan demirci takımı o sürükledi defans olmasına rağmen gol silahımda caner erkin'di.
Batugol73 arkadaşlar buda bu sefer gülen tarafın galatasaray olduğunun göstergesi (rakibin adına iyi bakın):D http://img147.imageshack.us/img147/3719/ampiyonlarligi20052006yltakmwb0.jpg arkadaşlar buda şampiyonlar ligi yılın karması. http://img147.imageshack.us/img147/217/tipebakll4.jpg buda buda buda buda acayip bişey anlayamadım siz karar werin.
Venom batugol73: Forum kurallarını bir gözden geçir istersen. Üst üste mesaj yazmak yerine "düzenle" tuşunu kullanabilirsin.
Batugol73 yaw wenom sen herhalde bakıyosun en son msj yazanlara bakıyosunki batugol73 yazmış hemen girimde şuna bişeyler yazim.Şaka şaka kusura bamkma sabahtan beri tartışıyoruz yeni üye olduğum için pek bişey bilmiyorum şimdi forum kurallarına bi göz atıcam söz weriyorum cvp yazarsan sewinirim.
umarfarukum arkadaşlar buda bu sefer gülen tarafın galatasaray olduğunun göstergesi (rakibin adına iyi bakın):D http://img147.imageshack.us/img147/3719/ampiyonlarligi20052006yltakmwb0.jpg zaten galata tromsoyu anca oyunlarda yener gAsLaN çok komik , gs den başka kimse yenilmiyo sanki küçük takımlara Batugol73 Walla bence çok komik senin hoşuna gitmediyse bizene???Hatta bak gülüyourm zuahahaha.:D:D umarfarukum işte size iki ilginç ss: 1.Adam AIDS olmuş: 2.Kendi kalesine hattrick yapan adam: (Alıntıdır) umarfarukum işte size iki ilginç ss: 1.Adam AIDS olmuş: 2.Kendi kalesine hattrick yapan adam: (Alıntıdır) umarfarukum pardon 2kere yollamışım hako93 gs ss si güzel Stevie G 15 yasındaki futbolcunun aıds olması da güzel :) smt0 Orjinal Mesajı Yazan: gerrard14 15 yasındaki futbolcunun aıds olması da güzel :) Yanlış anlamlar çıkarmayalım :D Stevie G Orjinal Mesajı Yazan: smt0 Orjinal Mesajı Yazan: gerrard14 15 yasındaki futbolcunun aıds olması da güzel :) Yanlış anlamlar çıkarmayalım :D arkadasım 15 yasında bi çocuğun aıds olmasından baska hiçbir anlam cıkmaz:D :D Sonraki Sayfa »
umarfarukum işte size iki ilginç ss: 1.Adam AIDS olmuş: 2.Kendi kalesine hattrick yapan adam: (Alıntıdır)
umarfarukum işte size iki ilginç ss: 1.Adam AIDS olmuş: 2.Kendi kalesine hattrick yapan adam: (Alıntıdır)
smt0 Orjinal Mesajı Yazan: gerrard14 15 yasındaki futbolcunun aıds olması da güzel :) Yanlış anlamlar çıkarmayalım :D
Stevie G Orjinal Mesajı Yazan: smt0 Orjinal Mesajı Yazan: gerrard14 15 yasındaki futbolcunun aıds olması da güzel :) Yanlış anlamlar çıkarmayalım :D arkadasım 15 yasında bi çocuğun aıds olmasından baska hiçbir anlam cıkmaz:D :D