Merhaba arkadaşlar ;
İki gündür bilgisayarımdaki messenger live 8 programında bazı hatalar meydana geliyor..
Birincisi, uzun bir süre bağlanmaya çalıştıktan sonra altta **bağlantı hatası** diye yazıyor..
İkincisi ise, bağlanmaya çalışıyor ve sonunda karşıma kişi listem sıfır şeklinde çıkıyor.Kullanıcı adımla ilgili de bir uyarı geliyor ekrana. Listemdeki arkadaşlara soruyorum 'çevrimiçi gözükmüyorsun' diyorlar..
Programı tamamen kaldırdım ve yeniden yükledim..Ama yine de aynı hataları veriyor..
Çözümünü bileniniz var mı acaba ?
Şimdiden teşekkürler...