AkrepK. arkadaşlar ben gamepad aldım fifa_06'da denedim ama fakat oyundan atıyor yardım ederseniz sevinirim..:)
AkrepK. ya arkadaş neden olduğunu çözdüm oyunda CRACKS olmayacak DEAMON TOOLS olması gerekiyor oyunu silip yeniden kurdum bide DEAMON TOOLS u kurudm oldu