Legend_Ghost_2307 Arkadaşlar fifa 2006 yı yükledim önceden hiç kasmazdı şu anda klavye kendi başına tuşları deiştiriyo ve aşırı yavaş oldu bunun nedeni ne olabilir yardım ederseniz sevinirim ? ? ?