Ailton ilk antrenmanını yaptı
Beşiktaş'ın yeni sezonda kadrosunda düşünmediği, ancak takım bulamadığı için 2 gün önce İstanbul'a gelen Brezilyalı futbolcu Ailton Gonçalves Da Silva, bugün ilk antrenmanını yaptı.
Ailton ilk antrenmanını yaptı
Takımla antrenmana çıkmasına izin verilmeyen ve ayrı çalışacağı açıklanan Ailton, altyapı antrenörü Metin Uzun'un nezaretinde BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde tek başına kondisyon çalışması yaptı.