maça girmeden önce oynatacağın takımı seçtiğin menüde klavye logosunun üstüne tıklarsan orda profiller gözükecektir. değiştirdiğin kombinasyonu hangi isimle kaydettiysen oradan seçersin
internete yayınlanmış versiyonlarda spiker abartı bir yer kapladığı için onu koymuyorlar yapacak bir şey yok. korsan da olsa bir cd satın almalısın
ekranı tam yapmaktan bi şey anlamadım