TT bana kendisine asla güvenmemeyi öğretti ama eğer kota aşım ücreti ödemeyeceksek, 6 ay'da ben de 100k ile hiç kapatmıyacağım bilgisayarı, indirecek bişey bulamaz hale gelirsem indirdiklerimi birdaha indireceğim. Sanırım birkaç gün içinde de internet hepten çökecek.:)
Bir de şu var tabii, TT niye böyle birşey yapıyor? Acaba 6 ay sonlarına doğru 256'ya geçeceğiz deyince ne yapacaklar? Sürüncemede bırakıp 256 sınırsızları tamamen kaldırmak mı istiyorlar?(Komplo teorileri;))