.bu sistem bedava yapılmıyo.kıtalardan kablolar çekilio.
demişsin,telekom hiçbir zaman bu gibi işleri yapmamıştır,altyapı aynı duruyor ,kullanıcı artıyor,altyapı bu durumda hızlı internete yetmiyor, ALTYAPIYI İYİLEŞTİRMEK YERİNE,ÇÖZÜMÜ MİLLETİ KOTALIYA YÖNELTMEKTE BULUYOLAR. işte sen bunu anlayamıyorsun çünkü koyun durumundasın bu konuda.Telekom çalışanlarına indirim yapabilir ama 2 mbit i indirimli değil bedavaya veriyor :) 30 ytlye. 10 da 1 i fiyata yani..!
ben telekomun fiyatlarında şikayetçi diilim.kota sisteminden şikayetçiyim
Sen daha fiyatlardan şikatçi değilsin,ayrıca adamlar bu altyapı ile seni kotalıya mahkum etmek zorundalar,çünkü herkese kotasız verirlerse,herkes dosya çekerse tüm gün,biz interneti kullanamayız,10 kb a düşer indirme hızın,bunu bile bilmiyorsun !.
Ve telekom kıtalar da kablo çekiyor diyorsun,TELEKOM DEDİĞİN GİBİ KABLO ÇEKSEYDİ KITALARDAN MITALARDAN,KOTALI İNTERNET KULLANMAK ZORUNDA KALMAZDIN.
Söyleyeceklerim bunlardır.