Ya adamların tek istediği biz sınırsız kullanıcılarını sınırlıya geçirmek. Kota 3gb, 6 gb olduktan sonra 1024 olmuş ne çıkar. 100k'yla indirsem, 30000/3600~=8,5 saatte doldururum kotayı. 256'yla ayda 15-20 gb indiriyorum hiç indirmesem. Ama isterse 10Mbit yapsın kotalıyı, kalıcam 256'da, adam gibi bir kota ayarlaması yapmadıktan sonra.