Atkadasalar İşletim Sistemi Server 2003 R2 Enterprise Var Pes5 Sesi calısmıyor yaw bunu nasıl yapcam.Oyun calısmazken bir kac ayar yaptım directx'ten oyunu calıstırdım.Ancak Pes5 Ses GElmiyor Nasıl yapabilirim ben bu ses işini yardımlarınızı bekliyoruym.Options Kısmından Seslerin hepsi acık directx sesler valısıyor kontrol ettim baska oyunlarda ses geliyor ama pes5 gelmiyor