juzam Arkadaşlar Nba Live 2006 yı yükledim oyun ana menüde felan sorunsuz maç içindede sorunsuz çalışıyor ama maç içerisinde herşey pespembe bunun sorunu nedir bilen varsa yardımcı olabilirmi.