arkadaşlar oyuncuların confidenceleri 1 maç kaybetsem dibe vuruyor sonra da malubiyet serisi arka arkaya gelmeye başlıyor.sebebi nedir?moralleri bozulunca tekrar kendilerine güvenlerini kazandırmak için ne yapabilirim? hiç maç kaybetmeden lig bitirmemiz gerekiyor bu mantığa göre.stafflardan psikolog alıyoruz hiç bir aktivasyonu yok ne bir görev verebiliyoruz ne bişey ya da ben bilmiyorum bilen birisi varsa yardım edebilir mi?eğer bu psikoloğun yararı yoksa almanın da bir anlamı yok gibi geliyor.yardımlarınızı bekliyorum....