Last_Blow Ganalı oyuncumuz Stephen Appiah, 15 Temmuz 2006 Cumartesi sabah erken saatlerde Hollanda’ya gidecek. Oyuncumuzun sabah saat 08.00’de Hollanda’da olması ve saat 10.00 gibi takımımızın kampına katılması bekleniyor.
deuozan açıkçası geçen sene ilk transferler olduğunda, keşke Kleberson u biz alsaydık demiştim ama Appiah ın bu sene performansı kendine hayran bıraktı beni. Sözümü yuttum. Helal olsun sana Appiah...