dün bir arkadaşımız pes5 gol yarışmasıyla ilgili bana özel mesaj göndermiş.mesajda şöyle diyo:eğer benim golü beğendiysen bana oy ver.bu mesaja canım sıkıldı.bunlara gerek yok.çünkü zaten en beğenilen gol birinci olacaktır.kimse hatır için kimseye oy vermez.ya da en azından ben böyle düşünüyorum.bu mesajı acaba başkaları başkalarına gönderip hatır için oy kazandırıyolar mı?ben şüphelendim.acaba şu anki sıralama adil mi?valla golün güzelliğine değilde hatır ve arkadaşlık için oy atıp sıralamayı etkileyenler varsa bence onlar şerefsizdir