pes5 oynamak için oyuna giriyorum.oyun yavaş açılıyor.maç sırasında çok yavaş,duraklamalar oluyo.oyundan çıkmak istediğimde aynı şekilde çok yavaş hareket ediyo.ayrıca ekranın rengi acayip değişti,çok kötü bir renge büründü ve ekranımda çizgiler meydana geldi.bunların hepsi 3 gün önce bilgisayarın başında otururken bir anda oldu.ben ekran kartımın bozulmuş olmasından şüpheleniyorum.bu arada ekran kartım 128 MB DDR Geforce FX 5200.lütfen eğer biliyosanız acil yanıtlayın.beni pes5 den mahrum etmeyin, pes kardeşliğini gösterin.