arkadaşlar bildiğiniz gibi okullar tatile girdi ve bende yaklaşık 3 hafta önce yurttan eve döndüm. yurtta bütün gün bütün gece pes oynardık ama buralarda pes oynayan bi arkadaşım bile yok. ya bilgisayarla oynamaktan sıkıldım artık. paslancam valla. istanbul/silivride varmı benle pes oynıycak. msn de konuşur bi cafeye gider oynarız ya. yoksam burdada yokmu kimse :(