Sizde benim gibi Media Player 11'i begenmiyorsaniz, uzun bi ugrasmadan sonra cözdüm nihayet Media Player 10'a dönmeyi.
Önce Microsoft sitesinden Media Player 10'u indiriceksiniz. Sonra Setup dosyasini calistirn, daha yeni sürümü oldugunu yazan bi pencere cikacak. O pencereyi acik birakin. Sizin suan windows'ta logon yaptiginiz isminin c:\xxx\documents & files\local settings\temp\IXP000.TMP klasörünü masaüstüne kopyalayin. Setup'i kapatin. Sonra IXP000.TMP klasörün icindeki bütün *.inf dosyalara sag tiklayip install'e tiklayin(türkcede ne yazdigini bilmiyorum). Hepsi kurulduktan sonra sistemi yeni baslatin. Sonra tekrar setup dosyasini calistirin. Sorunsuzca kurun. Volaa!!! Alin size daha kullanisli bi Media Player.
Her actiginda müzik listesi mevcut. Yukarda sagda sinir eden "Satin Al" yazisi yok... Ben isinamadim Media Player 11'e.