Makaay gecen gün de izlemiştim ve ben gülünecek bişey bulamadım(ntv sonuna kahkaha efekti falan koymus nedense). bu gercekten cok igrenc,asagılayıcı bişey.bu adamların bu topraklar içinde yaşamaya hakkı oldugunu sanmıyorum.bilmiyorsanız kapayın bari o iğrenç çenenizide adam sansınlar sizi... http://soccercenter.net/forum/konu/67424/3.5-yasindaki-bir-cocugun-haykirisLari... birde su konuya bakın su kızcağızı görün...
Passenger bi çok kez werildi bu konu..mesela burda http://soccercenter.net/forum/konu/67424/3.5-yasindaki-bir-cocugun-haykirisLari...
Frostmourne Görmüştüm bunu daha önce. Şimdi birşeyler diyeceğim ama siyasi diye konuya kiliti gömcürüvericekler. Ondan susalim , apolitik saf süzük takılalım
KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm ah be hocam sende mi :D verildi :D takip etmiyorum ki sizi :=)