kaanboz61 Golün kaçması normaldir. Ama bazı pozisyonlar var ki, golü kaçıranı da, rakipleri de tribünlerdeki taraftarı da ağzı açık bırakır. İşte bu kadar da olmaz dedirten anlar... İzlemek İçin Tıklayın
SuperBamm zuahaha bizde de olmuştu böyle şeyler sınıf maçlarında.. iki tane bencil insan golü ben atacam diye dışarı vurdular :)