selourla oyunu defalarca sildim yükledim ama brezilyayaı alınca oyundan atıo ne yapmak gerek BOOT RAPTORLA oynamak istiyorun ama!!! şimdiden taşkkürler ilgilenen arkadaşlara!!
03Gs1905 Forum kuralları madde 18'in b bendine göre hatalı konu başlığı olduğundan dolayı konu kapatılmıştır.. :)