steros pes3 te oyun takılıyo kendi basına hareket ediyo oyunda ise takılıyo goruntu ne yapmamı onerirsiniz???
SwanKULL Arkadaşım pes 3 ün özelliği o. Bana sorarsan oyunu sil çünkü yakında pes 6 çıkacak... Yine de sen bilirsin. Bu konuda bir iki yama vardı. Linkleri şimdi bilmiyom. Onlar da doğru düzgün bir çözüm sunmuyor. Bence sil.