by_hunter_16 Öncelikle Herkese Merhaba Bunlar Benim Eski Formalarım Bilenler Bilir Yenilerinide Yapıcam Uzun Süredir Nete Giremiodum Onun İçin Şimdi Yayınlamak Kısmet Oldu SCN'de Yorumlarınızı Bekliyorum ... FB_2002_HOME FB_2002_AWAY FB_ÇUBUKLU FB_SARI FB_KALECİ_HOME FB_KALECİ_AWAY GS_PARÇALI GS_ÇUBUKLU GS_BEYAZ BJK_PARÇALI ALMANYA_HOME GS_2005_GK_SİYAH YUNANİSTAN_06_HOME YUNANİSTAN_06_AWAY REAL_MADRİD GK KIRMIZI REAL_MADRİD GK KIRMIZI_TEMP_2
by_hunter_16 Saolun - hex kodu ne baba yaw biz girmeyeli neler olmuş neler :D Saol talha geçicem we9'a belkide yeni formalar we9 temp gelir belli mi olur !
by_hunter_16 Saolun Arkadaşlar We9 çalışcam bi 10 gün sonra formalar gelicek şimdi hazırlık yapıom we9'a
hasan bey dostum Formalar süper olmus :) da bunlari oyuna koyabiliyon mu ? koyabiliyosam nasil koyunuyo ? lütfen yardim
.OsMaN. Orjinal Mesajı Yazan: hasan bey dostum Formalar süper olmus :) da bunlari oyuna koyabiliyon mu ? koyabiliyosam nasil koyunuyo ? lütfen yardim Bu sayfaya bi bak