"Taraftar İtici Güç"

Futbol Takımımızın yeni teknik direktörü Zico ve yardımcıları Santana ile Edu FBTV’de Fatih Demirkol’un konuğu oldu.
Teknik direktörümüz Zico, Fenerbahçemizin kaliteli bir takım olduğunu ve yeni sezonda büyük başarılara imza atacağına inandığını söyledi.
Zico’nun yardımcıları Edu ve Santana’da başarının ortak çalışma ile geleceğini belirterek taraftarın her koşulda takımının yanında olmaya devam etmesinin başarıyı tetikleyeceğini vurguladı.
Teknik Diretörümüz Zico’nun FBTV’ye yaptığı açıklamalar;
* FENERBAHÇE’Yİ DAHA ÖNCEDEN TAKİP ETME FIRSATIM OLMUŞTU. GEÇEN SEZON ŞAMPİYONLAR LİGİ’NDE İZLEMİŞTİM. ŞUANA KADAR YÜZDE SEKSEN OLARAK TAKIMI TANIYABİLDİM.
* FENERBAHÇE’Yİ BEKLEYEN ŞEY ŞUANDA ZAFERLER OLMALIDIR.FENERBAHÇE ÇOK KALİTELİ BİR TAKIM. KULÜBÜMÜZÜN 100.YILINDA TARAFTARIMIZA BEKLEDİĞİ BAŞARILARI VERMELİYİZ.
* BÜYÜK KULÜPLERDE ÇALIŞMANIN GETİRDİĞİ BASKIYA ALIŞTIK. ÖNEMLİ OLAN SONUNDA BAŞARIYA ULAŞMAKTIR.
* İLERLEYEN GÜNLERDE YARDIMCILARIMLA TAKIMIN DURUMUNU GÖRÜŞEREK UYGUN ÇALIŞMA PROGRAMI HAKKINDA KARAR VERECEĞİZ.
* BÜTÜN DÜNYA’DA BENİ ZİCO OLARAK ÇAĞIRIYORLAR, BURADA DA BANA ZİCO DENMESİNİ İSTERİM.
* FENERBAHÇE HAKKINDA "FENERBAHÇE’DE OLDUĞUM İÇİN ÇOK MUTLUYUM, FENERBAHÇE’DE ÇOK BÜYÜK İŞLER YAPMAK İÇİN BURAYA GELDİK.
* FENERBAHÇE’NİN ÖNÜMÜZDEKİ SEZON OYUN STİLİNİN NASIL OLACAĞI HAKKINDA "FUTBOL YAPIM TEMİZ, GÖZE HOŞGELENDİR. ATAK YAPACAKSINIZ AMA AYNI ZAMANDA DEFANSIZINA DİKKAT ETMELİSİNİZ. ÖNEMLİ OLAN DEFANS İLE FORVET ARASINDA DENGEYİ KURMAKTIR."
* TARAFTAR İLE TAKIM ARASINDA BİR BAĞ OLMALI, TARAFTAR SON DAKİKAYA KADAR TAKIMINI DESTEKLEMELİ, YALNIZ BIRAKMAMALIDIR.
* TEKNİK DİREKTÖRLER HAFTA İÇİNDE YAPACAĞINI YAPAR, TAKIMI HAFTA SONU OYNAYACAKLARI MAÇA HAZIRLAR, SAHAYA ÇIKINCA İSE İŞ FUTBOLCULARA KALIR.
* BEN TAKIMIN OYUN STİLİNİ FUTBOLCULARIN KENDİ ÖZELLİKLERİNİN OLUŞTURDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM. FENERBAHÇE’Yİ 4-4-2 SİSTEMİYLE OYNATMAK İSTİYORUM.
* FENERBAHÇE’NİN 100. YILINDA YENİ SEZONDA EKİBİM VE BEN TAKIMLA VE TARAFTARLA EN İYİ ŞEKİLDE BÜTÜNLEŞMEYE ÇALIŞACAĞIZ VE BAŞARILARI DA BU BİRLİK VE BÜTÜNLÜKLE GETİRECEĞİZ....