KalkVeSavas Ben demenedim ama denemek isteyenlere sunuyorum,hamachiden farklı olarak,arkadaşınızın hangi oyunu oynadığınıda görebiliyormuşsunuz. http://www.xfire.com
Cambaz Bu programla günde,haftada,ayda ne kadar süre hangi oyunu oynadığınızıda tespit edebilirsiniz.
Pentagram_15 Arayüzü de hamachi ile karşılaştırılınca mükemmel. Birde Asus kullanıcıları bilirler son 4-5 senedir Game Face Live sistemi var. Oyun oynarken ufak ekranlarda webcam ve kulaklıklar ile görüntülü konuşabiliyorsunuz. Muhteşem bir özellik ama canım Türkiye'mde böyle uğraşlara genelde gereksiz deniyor :)
W0LF Orjinal Mesajı Yazan: pEnTaGrAm_15 Arayüzü de hamachi ile karşılaştırılınca mükemmel. Birde Asus kullanıcıları bilirler son 4-5 senedir Game Face Live sistemi var. Oyun oynarken ufak ekranlarda webcam ve kulaklıklar ile görüntülü konuşabiliyorsunuz. Muhteşem bir özellik ama canım Türkiye'mde böyle uğraşlara genelde gereksiz deniyor :) Süper,hele Counter oynarken düşünsenize:D...
forvet1 xfirede hersey normal karsıdakı ıle baglantı kuruyorum fakat oyuna gırdıgımızde oyun acılmıyo dıl seceneklerının oldugu kısımda donuyo tr yamasından olabılırmı?
x_tol hamachi çok basit ve kullanışlı tek sevmediğim çzelliği 15 kişilik ağ. xfire oyunda kasma gibi etki yapıyormu(msn ve diğer programlar gibi?)
DjALieN bu program bende de var wow gibi oyunlarda falan işe yarıo chat penceresi gibi. cambaz ın dediği gibi eklediğiniz arkadaşınızın o anda ne oynadğını, haftada ayda yılda kaç saat neleri oynadığını görebilirsiniz..
fifaslan07 xfireden arkadasınızın nickini yzaıp eklediginiz zaman oyuna girmeden once xfireden arama baslatıp girince bütün oyun sırasında konusabiliosn ayrıcamsn gibi oyunu etkilemio