turkcasus ya ben fifa 2005 te 'carrier mode' da oynuyorum ve benim takımım şampiyonlar ligine dahil olmasına rağmen şampiyonlar ligi açılmıyor yani fikstür de açılmıyor bunun nedenini bilen var mı????