Oncelikle, bizim tepkimiz Tumer'in fenere gitmesine degil.
"Siz 2 yil sonra ona Sergen'e actiginiz gibi kucak acarsiniz", "Mustafa Dogan, Okan, Berkant; alirken iyi satarken kotu", "Besiktas'in en buyuk yildiziydi Tumer" diyen arkadasim, zannedersem dusunme/algilama problemlerin var.
Bizim tepkimiz, "Turkiye'de Besiktas disinda takimda oynamam" dedikten, Kapali ile "G.toglani fener" tezahurati yaptiktan, baska bir arkadasin da belirttigi gibi, her basariya Besiktas ile ulastiktan sonra fenere gitmesinedir.
Ki bu gayet dogal, her takim taraftari bunu yapar, normaldir.
Yoksa merak etme, biz hazmederiz boyle seyleri.
Hazimsizlik problemi ceken sizlersiniz sanirim; 2 kupa parolasiyla baslayip 0 cektiginiz sezon sonrasi, "Tumer'i aldik heyoooo, caldik onu Besiktas'tan" diye ovunuyorsunuz.