Peshayat Walla bizde genelde Pilav salata çorba Tavuk mangal geneldir arada bi balık alırız:D:D ya sizz
Kokane Gece vakti karnimizi aciktircan ;) Vallah bizde degisik yemekler piser. Böyle en cok yapilan yok heralde. Hersey tadinda kalmali.
Frostmourne Peshayat gerçekten gecenin 3 ünde , millet ne yer ne içer bunu mu merak ettin ? Hayır öyle ise durum vahim. Ha delikanlı gibi dersen mesaj sayısı artsın yada populer olayım , alnından öperim. (Yalan)
tolgatmac bizim evde en çok pilav yapılır. 2-3 günde bir pilav yeriz. ve hala bıkmadım bu pilavdan.en sevdiğim yemeklerden birisidir kendisi:)
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: Peshayat Best Ronaldo sen derinlere girmişsin baya:D:D Konu canlandı Hiç Affetmem Dalarım Derinlere.. Konunun Canlandıgı yok olm tam makara konusu olmuş bu her an kitlenir :D
Peshayat Orjinal Mesajı Yazan: ΒęŠŢτ™ 7·ЯỖИДŁĐỖ·® Orjinal Mesajı Yazan: Peshayat Best Ronaldo sen derinlere girmişsin baya:D:D Konu canlandı Hiç Affetmem Dalarım Derinlere.. Konunun Canlandıgı yok olm tam makara konusu olmuş bu her an kitlenir :D :D:D
Peshayat Orjinal Mesajı Yazan: Batugol73 Kuru guru guru faxulyaaa fasulya kuru fasulya :) Pilav,Dolma bide Makarna :) Baba naptın evde yemek yok şimdi:D:D:D