snake1907 fenerbahceyle oynuorum takımda under18 dekı gıbı gorunmeyen sılık adamlar cıkıor hep sozlesme oner dıyorum kabul ettıkce baska adamlarda cıkmaya baslyor durmadan sıkıldm yaa nasıl kurtulcam bundan bı yardım lutfen!!!!!!1