Borbiconi’den Vestel'e üç yıllık imza..
Vestel Manisaspor daha önceden prensipte anlaştığı Fransız futbolcu Stephane Borbiconi ile üç yıllık sözleşme imzaladı..
Ves Cafe’de düzenlenen imza töreniyle üç yıllığına Metz Kulübü’nden transfer edilen 27 yaşındaki yıldız futbolcu, “Türkiye’ye geldiğim için çok mutluyum. Buraya gelmeden önce, Türkiye’de futbol oynayan arkadaşlarımla görüştüm. Hepsi buradan övgüyle söz etti. Vestel Manisaspor’un arkasında da çok güçlü ve ciddi bir sponsor var. Bu nedenle Vestel Manisaspor’u tercih ettim. Yaklaşık 10 gündür takımla birlikteyim. Gerçekten doğru bir tercih yapmışım. Burada çok büyük başarılar kazanacağımı düşünüyorum” dedi. Vestel Manisaspor Başkanı Haluk Çubukçu ise, “Borbiconi kadromuzda görmeyi çok arzu ettiğimiz bir oyuncuydu. Kısa sürede takıma uyum sağladı. Vestel Manisaspor’un geleceği açısından önemli bir transfer yaptığımızı düşünüyorum. Her iki taraf içinde hayırlı olmasını diliyorum” dedi. İmza törenine Vestel Manisaspor yönetim kurulu üyeleri Erdal Türek, Renan Çarpa ve Fikret Taşçı da katıldı.