Last_Blow Dünya Kupası’nda Gana Milli Takımı’nın kaptanlığını yapan oyuncumuz Stephen Appiah İstanbul’a geldi. Oyuncumuzun İstanbul’da sağlık kontrollerinin ardından hafta sonu takımımızın Hollanda kampına katılacağı açıklandı.
Passenger Orjinal Mesajı Yazan: Kokane Eee gitmek istemiyormu artik? Insallah kalir ya. istemio zaten o arsenal olayı basının uydurması..appiah bizimdir bizim kalacak :)
Last_Blow Orjinal Mesajı Yazan: Kokane Eee gitmek istemiyormu artik? Insallah kalir ya. http://soccercenter.net/forum/konu/67778/Appiah-sen-bizim-herseyimizsin!