Beşiktaş, yeni sezon hazırlıklarını yaptığı antrenmanla sürdürdü.. Antrenman sonrası futbolcular küçük dinlenme havuzunda birbirleriyle şakalaştı..
Siyah-beyazlılar, BJK Nevzat Demir Tesislerinde teknik direktör Jean Tigana yönetiminde gerçekleştirilen antrenmanda, dün olduğu gibi kondisyon çalışması yaptı. Arjantinli futbolcu Matias Emilio Delgado, bugünkü antrenmana katılırken, sakatlığı süren Ali Güneş ile 19 Yaş Altı Milli Takım kampında bulunan Kenan, Mehmet, Serdar Kurtuluş ve Serdar Özkan idmanda yer almadı. Antrenman sonrası futbolcular küçük dinlenme havuzunda birbirleriyle şakalaştı. İçine buz konulmuş ve bacakların dinlenmesine yarayan havuzda futbolcular birbirlerine hortumla suladı. Baki Mercimek, yeni transfer Delgado ile şakalaşırken, Nobre ile Kleberson da genç futbolcuları suladı. Son derece neşeli oldukları gözlenen futbolcular, içine konulan buzlar nedeniyle bir hayli soğuk olan havuzda güç anlar yaşadı.