Arkadaşlar benim oynadığım tüm WE lerde ve PES lerde alayında firikik çok basit herkz atabilir . Tabi çözene kadar kaç gün evden çıkmadım ve sinir krizleri geçirdim ben bile hatırlamıyorum. Ola ŞU ;
/*Öncelikle her oyuncu aynı vuruşu yapmıyo çünkü duruşları ve teknikleri bir değil
/*Yanına adam çağırma şekli çok işe yarar kullanın bence
/*Son olarak olay şu " soldan kullanınca en sol -sağdan kullanınca en sağ daki adamın kafası direğe izalayın sonra verin falsoyu koyun çatallara .hadi iyi goller
Yardımcı Olabildiysem ne mutlu bana .
yaşasın bilgi paylaşımı yaşasın SoccerCenter :D