snake1907 oyunda hıc ingiltere ıtalya serı A ispanya ligleri yok hep ikinci ligler dandık takımlar war nasıl realmadrıdı yada arsenalı seccez menejerlıkte hıc bırı yok bılen yardım etsın lütfen
mrtkrkmz arkadaş sen kaçıncı senedesin eğer ilk senedeysen onlar normal çünkü klüp başarılarına göre takımlar açılıo eğer baya ilerlediysen onu bilemem