Orjinal Mesajı Yazan: mmk
özel msj olarak attım. gerekirse linki buraya da koyabilirim.
bide beni yanlış anladın.ben google de kliplerim için upload ettim.tabiki öle göndermicem.rapidshare'de upload ederim kurallara uyar ama daha önce kliplerim için kullandım ya. geçerli olur mu?
Yok zaten ypuube ile gönderen arkadaşlar vardı kastım onlaraydı.Geçerli olur tabiki.
Orjinal Mesajı Yazan: owen_10
neden cambaz?
super bi yarısma iyiki aklınıza gelmiş saolun varolun soccercenter deseydim bole olmazdı tabi...
gerçekler acı gelio insana neyse kapatalım konuyu herkez bilio hatalarını ;)
Evet anlayabiliyorum seni ve sen gibilerini laf soktuğunuda düşünüyosundur bravo çok güzel başardın bunu afferin.
Neyse konuyu saptırmayalım.
anatolian amigo golünü kurallara uygun hale getirip en ksaı zamanda göndermen dileğiyle.