arkadaşlar internete bağlanıyorum(dial up)ancak ne msn aça biliyorum nede İE den istediğim bir sayfayı bana güvenlik Duvarında sorun var diyor güvenlik duvarına baktım açık ancak yinede girmiyor sebebi ne olabir....sanırım benim peşimi sorunla bırakmayacak..........ama internet bağlıylen Mozillayla istediğim yere girebiliyorum...ama msnin açılması için İE nin çalışması lazım