Öncelikle oyunun adı Lineage 2. Eğer oyun sende varsa sorun yok, yoksa buradan indirebilirsin.
Oyunu oynamak için 2 seçeeğin var. Orijinal server'da mı oynayacaksın yoksa "private server"lar da mı? Private serverlar için para ödemen gerekmez anck o serverların hep açık kalacağı garantisi yoktur, verdikleri hizmet sınırlıdır ve oyundaki tüm özellikleri kullanamazlar.
Orijinal server için iki yöntemin var. Birincisi benim yaptığım yöntem gidip oyunu satın almak(Bimeks'te 86 YTL) ve siteden kayıt olup aylık ücreti ödeyerek oyuna başlamak. Diğeri ise oyunu almadan indirerek kayıt olmak.
Oyunu almanın ne faydası var? Oyunu aldığın zaman kutudan 1 aylık üyelik, harita, poster, kullanıcı rehberi ve 3 cd geliyor, indirdiğin versiyonda bu yok ve indirdikten sonra üye olmak için önce 25€(€ galiba tam hatırlamıyorum ama USD de olabilir) vereceksin sonra aylık ücret. Aylık ücreti eğer ay ay çektirirsen kredi kartından daha pahalıya geliyor ama nasıl ödersen öde 10-15 arası birşey. Pre-Paid kartlardan Türkiye'de bulamadım. Orijinal server'a gelirsen sana yardım etmeye çalışırım. Ama bedava serverlarda oynayacaksan en fazla takıldığın yerlerde çözümler sunabilirim. Şunu söyleyeyim ki Online oyunların tadı kendi serverlarında çıkar. Bedava serverlar 300-500 oyuncuya ulaştıkları zaman sevinirken L2'nin orijinal sunucusunda 4,5 milyondan fazla oyuncu var.