maltepe pazarı ankaranın a dan z ye (abartmıyorum) herşeyin olduğu bir çeşit bit pazarı idi...
zaman içinde telefon ve cd olayına fena daldılar.. kaçak tabiiki..
ayrıca bununla beraber hemen dibindeki işmerkezi ve otopark projesinden dolayı yıkıldı...
az çıkmadık o yokuşu, az kazık yemedik boş cd lerden, yanlış oyunlardan..:D
hey gidi günler..