ingiltere liginin üzerine yapıldı
arkadaşlar bende 6.0.3 var yüklüorum ama oyun açılmıyor...sanırım onun cracki lzm..bendede yok o yani 6.0.3 de açamıorum oyunu...bendeki crakci yüklüorum tekrar 6.0.2 ye dönüyor...acaba 6.0.2 ye yüklesem birşey olurmu yükleyen warmı?